2009. december 14., hétfő

Avokádó paszta

Ma egy nagyon kedves barátommal ebédeltem, utána vettünk egy-két különleges finomságot, alapanyagot.
Orsi ajánlotta, hogy próbáljam ki az avokádó krémet barna héjú avokádóból. Szóval az ő receptje alapján meg is csináltam. Villám gyors nass, amit szerinte a legjobb nachos-szal enni de csak tortilla-át találtunk, úgyhogy én most ezzel készítettem. Kell hozzá két avokádó, kis citrom facsarva, egy kanál tejszín, póréhagyma, só, bors, tabasco vagy chili. Az összetevőket egészen egyszerűen turmixold össze és készen is van.



6 megjegyzés:

  1. gratulálok a bloghoz és a fotókhoz!:) csak így tovább!

    VálaszTörlés
  2. én is szeretem :)
    nagyon jók a fotók!!

    VálaszTörlés
  3. úúú, még sosem ettem avokádót!
    nagyon jól néz ki, szép intenzív színe van.
    most erre is begerjedtem! :)
    éjjel fél 12 van és korog a gyomrom!!!
    ez nem éér!! :D

    VálaszTörlés
  4. :)

    az avokádónak magában konkrétan nincs íze...szóval nagyon fel kell turbózni, hogy legyen valami belőle...:)

    VálaszTörlés