2009. december 12., szombat

Nyolc kéz avagy vacsora a nagybátyánknál

Vége van, épp most értünk haza.
A nagybátyámnál főztem ma, elég fura lehetett nekik mert tulajdonképpen saját magukhoz jöttek vendégségbe.
Hét órára jött mindenki én ötkor kezdtem neki a menünek. Előételnek fetakival, füstölt sajtkrémmel és pirított füstölt sonkakockákkal töltött grill gombákat csináltam. Mellé vajban sütött baguettet.
A főétel csirkés gombás tejszínes tagliatelle volt sült serrano sonkával.  Sajnálom de már az elején látszott, hogy a tegnap említett banánhabra már nem lenne időm, így abba bele sem fogtam. Nem egyszerű hat személyre főzni...
Szóval volt dolgom jócskán azt sem tudtam hova nézzek az egyik lángon pirult a sonka a másikon forrt a víz, a harmadikon a szósz készült a sütőben pedig készültek a baguettek. Kemény volt de egy tíz perces késéssel sikerült nagyjából időben mindent megcsinálni. A nagybátyám konyhája úgy nézett ki mintha minimum a száz éves háború egyik helyszíne lett volna. Nagyot nézett amikor meglátta, kicsit lefagyott az arcáról a mosoly...:)))
Nade azt kell mondjam, hogy mindent összevetve ízlett nekik a kaja.  Az előétel talán jobban, mert a tagliatelle a nyitott ablak mellet kihült ( lehetett volna annyi eszem, hogy télen nem rakom az ablak mellé...) de az ízével nem volt bajuk.  Sárának (nagybátyám párja) említettem ezt a blogot, mondta, hogy feliratkozik rá mint rendszeres olvasó.  Ennek nagyon örülök, mert így meglesz az első olvasóm és végre nemcsak magamnak üzenem a bejegyzésekben, hogy majd holnap írok recepteket stb...:)
Szóval jó kis este volt, jól éreztük magunkat, úgyhogy ezt talán be is fogjuk vezetni!
Tehát kedves eddig még nem létező olvasóim, ha valaki szeretne receptet...tudjátok, küldök! :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése