2009. december 11., péntek

Banánhab

Ma nem főztem semmit...
Viszont holnap a nagybátyánknál vacsorázunk, ahol én csinálom a menüt. Majd holnap megírom, hogy mi volt az és milyen volt a főztöm fogadtatása. A desszerttel nagy dilemmában voltam...Soha nem csináltam édességet, semmilyet! Valami könnyűt szeretnék csinálni így krémre vagy habra gondoltam.
Ekkor ugrott be, hogy banánhabot kellene csinálnom. Megnéztem egy-két receptet és az egyik megtetszett, pár perccel ezelőtt kipróbáltam, hogy ne holnap készítsem először. Hihetetlen egyszerű és nagyon finom (állítólag, mert én sajnos nem ehetek édességet) az öcsém éppen ezt kanalazza és röhög ami azt jelenti, hogy ízlik neki! :)
Szóval holnap ez lesz a desszert csak már élesben... Tuti, hogy a diéta után magamnak is megcsinálom!!!
Holnap írok recepteket stb...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése