2009. december 27., vasárnap

Sajtkrémleves

Tegnap este csináltam először, de itthon annyira ízlett mindenkinek, hogy ma megint meg kellett csinálnom.
Könnyű előétel minden szempontból.




Lassű tűzön vajat olvasztasz és nagyon apróra vágott hagymát pirítasz. Ha már üveges a hagyma egy evőkanál liszttel aranybarna rántást csinálsz. Hözzáöntesz negyed liter tejet és összeforralod. Ha már sűrűbb állandó keverés mellett hozzáöntesz még egy negyed liter tejet és két deciliter tejszínt. Forrás után sajtokat reszelsz bele és addig kevergeted ameddig kellően sűrű nem lesz. Én sóval, fehérborssal, szerecsendióval és cayenne borssal fűszereztem. A tetejére pedig pirított kenyér kockákat szórtam.

Ennyi...

1 megjegyzés:

  1. Mi is nagyon szeretjük a sajtkrémlevest. Próbáltam már sokféle sajtból, de mindegyikből nagyon finom.
    Amúgy is imádom a krémleveseket... :)

    VálaszTörlés