2009. december 17., csütörtök

chilis mini muffin

Igen, igen mini de nem így lett tervezve!  Azt gondoltam, hogy a sütőben majd csak úgy dagadnak ki a kis muffinok és hatalmasra nőnek...  Tíz perc után rájuk nézve kicsit meglepődtem, mert ezek sajnos fejlődési rendellenességben szenvedtek és a helyzet nem javult az azt követő tíz percben sem.  Így húsz perc után kivettem őket és hagytam kihülni.  Szóval valamit nem csináltam jól, az viszont tuti, hogy mindenkinek naaaagyon ízlett.
A chilinek köszönhetően pikáns lett az íze.  Ezenkívül reszeltem bele egy narancs és egy fél lime héjat.
Próbáljátok ki mert különleges ízű és ha valaki fel is tudja őket "nevelni" akkor tökéletes! :)

Image Hosted by ImageShack.us

4 megjegyzés:

  1. állítólag a muffinnál nincs egyszerűbb dolog a világon.. hát én olyan kegyetlenül el tudom cseszni, hogy csak na :)

    VálaszTörlés
  2. ugye? ez olyan mint amikor azt mondják, hogy rutin műtét...na olyan nincs! :)

    VálaszTörlés
  3. szép muffin, szép kép! :)
    én az első muffinomat 14 évesen sütöttem, azóta rendszeresen szoktam családi összejövetelekre. Gyors, egyszerű, és variálható. A chili és a csoki páros az egyik kedvencem! :) Na és még citrusokkal... piszkálja a fantáziámat! :)

    VálaszTörlés
  4. köszi! a te képeid és blogod is! nagyon szép!!!
    ezt meg tényleg próbáld ki, csak áruld el nekem légyszíves, mit ronthattam el, amiért nem nőtt meg...az íze állaga teljesen jó de egyszerűen nem puffadt fel...:P

    VálaszTörlés